Discovery Gaming Community
Histoire - Printable Version

+- Discovery Gaming Community (https://discoverygc.com/forums)
+-- Forum: Discovery General (https://discoverygc.com/forums/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Discovery RP 24/7 General Discussions (https://discoverygc.com/forums/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Histoire (/showthread.php?tid=139684)



Histoire - NoMe - 05-23-2016

History of a Basic looter named StarRaven!

While for a provision firm, the need to find a temporary secretary to assure its job became more and more pressing, an occasion came in form of a dealer of the space in research of new adventures. With a view to constructing a solid experience in the management of space stations, he accepted the proposal which had been made to him. His job once accepted, consisted mainly has provide with fresh supplies two bases. I had for my part taken care of showing him functioning order, and of leaving enough currency in each to hold two months. Time which was necessary for me, to go through the group of Sirius to bring back a technological advance necessary to our team of scientists. As well as enunciated higher, the money in bases support more than enough, to know 700 millions in the one, and in other one 600 millions. This one, especially since I had helped him before with the purchase of a vessel of provision and about 150 millions or more, was easy to be able to provide with fresh supplies these two bases and credit of the money for him with the use of all units of building.

When I came back from my long journey, he announced me that he had made rich men of us, I took it with a light smile by waiting to determine the largeness of this wealth in question!

Indeed, that it was not my surprise when I went to visit the equipment holds! There, to my utter despair, I could note that two JD2, JD3 and module of calculation of jump portrays 2 or 3, were not any more on their place.

Its answer was that bases were arrival at the end of currency and that they a knowledgeable group, therefore had been obliged to sell the equipment to be able to continue making turn which worked as a clock since for a long time without ever having had any money worry!

This Looter, even if he rendered service by assuring the maintaining of these buildings, is nevertheless a looter.
I had perfectly taught to him how to juggle with the currency, having given him the passwords of both bases. Therefore of the bank also! But I think that this Looter of the space, merged between recipe and benefit, Ouh the nasty!

So all job which I had fulfilled, flew off! And it is of the work!

Morality, if you entrust a base for a moment, take away very equipment being there. The cost of this replacement will have risen around two billions including equipment!

And here, the texte in french in case!

Histoire d’un Pilleur de base nommé StarRaven!
Alors que pour une entreprise de ravitaillement, le besoin de trouver un intérimaire pour assurer son travail se faisait de plus en plus pressant, une occasion se présenta sous forme d’un commerçant de l’espace en recherche de nouvelles aventures. En vue de se construire une solide expérience dans la gestion des bases spatiales, il accepta la proposition qui lui avait été faite. Son job une fois accepté, consistait principalement a ravitailler deux bases. J’avais pour ma part pris soin de lui montrer l’ordre de fonctionnement, et laisser dans chacune suffisamment de monnaie pour tenir deux mois. Temps qui m’était nécessaire, pour parcourir l’ensemble de Sirius afin de ramener une avancée technologique indispensable à notre équipe de scientifiques. Ainsi qu’énoncé plus haut, l’argent dans les bases étaient plus que suffisant, à savoir 700 millions dans l’une, et dans l’autre 600 millions. Celui-ci, d’autant plus que je l’avais aidé précédemment avec l’achat d’un vaisseau de ravitaillement et quelques 150 millions ou plus, devait tranquillement pouvoir ravitailler ces deux bases et avoir de l’argent pour lui avec l’utilisation de toutes les unités de construction.

Quand je revins de mon long périple, il m’annonça qu’il avait fait de nous des hommes riches, je pris cela avec un léger sourire en attendant de constater l’ampleur de cette richesse en question !

En effet, qu’elle ne fut pas ma surprise quand j’alla visiter les soutes d’équipement ! Là, à mon grand désespoir, je pus constater que deux JD2, un JD3 et un module de calcul de saut type 2 ou 3, n’étaient plus à leur place.

Sa réponse fut que les bases étaient arrivée en fin de monnaie et qu’ils avait été obligé de vendre du matériel pour pouvoir continuer à faire tourner un ensemble calé, donc qui fonctionnait comme une horloge depuis très longtemps sans jamais avoir eu un quelconque souci d’argent !

Ce Pilleur, même si il a rendu service en assurant le maintien de ces constructions, est quand même un pilleur.

Je lui avais parfaitement appris comment faire pour jongler avec la monnaie, lui ayant donné les mots de passe des deux bases. Donc de la banque aussi ! Mais je pense que ce Pilleur de l’espace, a confondu entre recette et bénéfice, Ouh le vilain!

Ainsi tout le travail que j’avais accompli, s’est envolé! Et c’est du boulot!

Moralité, si vous confiez une base pendant un moment, enlevez tout les équipements s’y trouvant. Le coût de ce remplacement se sera élevé aux alentours de deux billions équipement compris !


RE: Histoire - NoMe - 05-24-2016

Surprising Wink